Saturday, March 1, 2008

Tahniah AYU - Review One In A Million Season 2 Grand Finale

TAHNIAH AYU!!


Sepeti yang sedia maklum, OIAM telah berkahir semalam di mana Norayu Damit telah dinobatkan sebagai pemenang OIANM musim yang kedua. Berbekalkan suara serta bakat semulajadi Ayu akhirnya menebus kekalahannya pada musim lepas dan bangkit lulu menjadi juara malam tadi.

Apa yang boleh diulas, persembahan malam tadi, haku kelas kan persembahan yang disampaikan oleh AYU dan SHILA adalah baik. dari segi vokal haku rasa mereka seri. Sungguhpun begitu, haku lebih gemarkan bakat yang ada pada Ayu. Lontaran vokal keduanya adalah amat baik dan haku bangga ada bakat baru yang sehebat ini. (Ayat haku kenapa hari ni macam ni neh).

Dari segi penampilan plak, Haku lebih sukakan Shila yang berambut panjang masa dier nyanyi new single dier! So sweet.. bagai gula kapas manisnya! Namun pun begitu kecantikan tak jamin apa-apa sebab rakyat Malaysia yang vote kan..

Tapi apa yang paling best skali performance malam tadi, lagu baru AYU n SHILA yang bertajuk Memori Tercipta dan Hanya Di Mercu adalah sgt impress ok.. Best kalau dengar balik..
Mesti hit lah lagu neh kat persada muzik nanti.

Hah, pada mereka yang tak sempat tgk mlm tadi leh tgk di

8tv.com

Klik link neh..

Btw, ni keputusan POLL Predict Saper juara oiam kat blog neh,

Ayu - 40%
Shila - 50%
Sarah - 10%


Ok?

No comments: