Wednesday, March 26, 2008

Pix Anugerah Dekan, Syabas Uolz!!

Hah, uolz, haku baru jer selesai hadiri majlis Anugerah Dekan Fakulti Seni Lukis Dan Seni Reka UiTM. Letop lah jugak haku berpakaian kan, masing2 kengkawan haku nak tercengang tgk haku pakai baju melayu lengkap bersampin bagai kan.. Boleh, yang slack nyer, haku lupa bawak stokin (sbb haku pakai kasut bila dah masuk dewan), tapi di sebabkan haku neh, very the bijak kan, masalah stokin semua selesai dalm masa 2 saat.. Gitew.. hah kat bawah ni pix sekitar majlis tadi, pix neh direquest oleh Hana , Aishah dan semua bebudak DL (Dean List) yang lain.. Siap ugut haku neh kalau tak upload.. hah.. Tgk lah pix2 kat bawah neh..

PIX ANUGERAH DEKAN
TAHNIAH UOLZ!!!

Nak gambar korang mula2 kan..


Hana & Aishah.. nak pose cam Mama Rina


Me & Aishah (Shafoto rakan blogger kat sini)..


Hana n Me, memasing tak mau kalah..


Me: GPA 3.79 (CGPA 3.58) & Hana: GPA 3.92 (CGPA 3.71).. Very the pompuan neh..


Barisan penerima Anugerah Dekan last sem.. Poyo ar..


Calon Akhir Pelajar Akademi Fantasia musim ke 10!! Afundi kami okay!!


Saper punyer persalinan paling letop??!!

2 comments:

-aMaR- said...

Akademi Fantasia ke Akademi al-Quran uols?!hahahaha.

Anonymous said...

very the berbaju melayu kan..... tak makan hati pun nok... sebab u memang chanteqqq... nampak straight sangat...