Wednesday, February 27, 2008

Shah Alam Banjir!!


Pelik kan dengar tajuk entry ni..

tapi itulah hakikatnya, tadi masa haku balik dr UiTM, nak hujan lebat kan..

Lepas Syida anta haku kat Sec 2, tros haku naik bus, tapi haku pelik naper bas ni tak jalan-jalan.. Rupanya banjir kan.. Cuber tgk gambar air mengalir ni... kat sebelah ni...Punya laju!

Macam air sungai congkak! Haku pun ape lagi tros snap gambar neh.. Guna hp jer, sebab DSLR tak bawak tadi..

secara keseluruhannya, kuat gak banjir nyer sampai keter wira tenggelam separuh.. Boleh.. Ok lah korang tgk gambar yang lain ni...

Nak tenggelam kan.. area-area rumah kat situ pun ader yang tenggelam gak!! Dengan ujan lebatnyer....











Nasib yang haku naik tu bus.. Kalau tak, tgu air surut lah jawabnya baru haku balik!!

Huhuhu... Tulah, sistem peparitan tak nak buat betul2, kan dah susah...

P/S: Kesian tgk ader keter Mercedes terkandas dalam banjir tadi.. Ingat Uolz, harta benda tak menjamin kesenangan, tiba time susah, susah gak!!

Awwwwaaahhhh!!!

1 comment:

-aMaR- said...

nk ayat last2 mcm pencinta alam kn..ko nk jd karam singh walia ka?tk sempat wat liputan ko da selamat karam dulu!!hanjing kn..