Wednesday, April 1, 2009

Hupdate dari Haku!

Hah uols.. Selama beberapa hari ni haku tak der aper yang nak diceritakan.. Sebab tak tak ada apa yang menarik utk dikongsi bersama.. Melainkan kisah hidup haku yang tak berapa nak best kan dua tiga hari ni.. Haku asik dok umah dan tidak keluar ke mana2 melainkan semalam (Isnin) haku kuar gi jenjalan ngan Emon dan Ries ke Sg Wang.. Tak der haper yang dibeli..

Yang paling best balik dr berjalan itew.. Kami telah singgah di Iris Inn utk masak drummet ayam dan juga bermain game.. Harus haku banyak mengalahkan Emon dlm pertarungan King Of Fighter memandangkan Emon tak slalu main itew game.. Pastu time main Naruto nak haku pakai org berseruling ... emon di hentak hebat oleh dua org gemuk! Sial ok permainan itew..

Hah aper lagi uols nak tahu? Hah dlm bulan depan haku nak gi buat medical check up sebagai procedure nak ke Korea nanti.. Haiyoh takut ok.. Lagi2 setelah mulut2 para dateng yang agak puaka.. Kemungkinan nak banyak kan.. Bye lah, haku gagah kan diri saja ke Hospital next month kan.. Memandang kan nak ngantor form tu sebelum akhir bulan 5.. Haiyoh uols.. Kalau haku terpilih utk Scholarship Kerajaan Korea ini.. Haku akan meninggalkan bumi Malaysia ini akhir bulan August ok..

Well haku hanya mampu berdoa semoga impian haku nak ke sana menjadi realiti.. gitew.. Dah lah... Kepala haku dah pening ni ok..

P/s: Esok haku terpaksa tidak keja kerana ada sebab dalaman yang tak leh haku bagi tahu melainkan rakan terdekat sahaja..

No comments: