Wednesday, April 30, 2008

My Birthday Wish List!

ha, uols.. selepas menyepikan diri, muncul2 nak buat senrai permintaan kan.. Matilah... tapi takper uols.. itu sumer impian haku jer.. tapi kalau uolz nak hadiah kan semua yg haku senraikan kat bawah ni, alhamdullilah...

Aku nak demand benda seperti dibawah....

1. Repair Laptop Haku ni.. Nak screen cam siyal.. Siap ko DELL! Bg Apple nyer computer pun ok gak..

2. Handphone baru, tak kesah camner.. cam Kerol nyer pun boleh...

3. Nak sangat blaja vokal kat Hazami.. Sesaper nak taja untuk class ni? RM 1800 jer..

4. Nak camera 20D ker 40D ker D200 ker...

5. Nak set lighting utk studio... Wahhhh....

6. Nak tiket gi Bali atau Jakarta...

7. Jaket baru, tak kesah janji cantik..

8. Nak dapat anugerah dekan lagi... Please...

9. Nak ader web site yg letop!

10. Nak doa dr semua orang...


Cukup??

Hahahaha.. Untuk pengetahuan, haku nyer birhtday 8th May nie!!! Seminggu lepas Qama!!

Sesaper yg laksanakan salah satu dari yg haku senarai nih, tak termasuk yang nombor 10, aku amek dier jadi teman hidup haku.. deal???

1 comment:

-aMaR- said...

terpaksa aku mintk bantuan dewa sayur!!!